<
۰

آپدیت سپتامبر ۲۰۱۵ کلش آف کلنز و اضافه شدن دیوار

 اخبار کلش اف کلنز

اینطور که از گوشه کنار خبر میرسد احتمالا شاهد اضافه شدن دیوار در ورژن جدید بازی کلش آف کلنز خواهیم بود به صورتی که اگر این اتفاق رخ دهد ما شاهد اضافه شدن قسمت های مختلف و شاید حتی بزرگ تر شدن محیط بازی و حتی اضافه شدن آرچر تاور و دفاعی های دیگر نیز باشیم.

البته در عکسی که مشاهده میکنید قسمت های مختلف دیگری نیز اضافه شده است که بعید است رخ دهد ولی ما بنا به رسالتی که داریم آن را منتشر میکنیم.

  • در عکس مشاهده میکنید که ۷ آرچر تاور در عکس وجود دارد و همچنین تعداد ۴ کنون که خوب دلیلی که ما میتوانیم بیاوریم برای این قضیه این است که ممکن است که این به این دلیل باشد که چون خود سازنده ی بازی این عکس را منتشر کرده است شاید اکانت آن ها دارای دسترسی بیشتر باشد و دیوارها نیز به تعداد بیشتری وجود داشته باشد
  • همه ی این ها ممکن است فقط در حد یک شایعه باقی بماند و همیچگاه عملی نشود ولی خوب ما همچنان منتظر منتشر شدن خبرهای جدید ولی به طور رسمی هستیم که برای شما در این مطلب قرار دهیم.
  • فعلا سوپرسل و بازی کلش آف کلنز اقدام به ارائه پیش نمایش هایی برای قسمت اسپل ها کرده اند و هنوز تغییر دیگری در بخش های دیگر ظاهر نشده است.
  • البته گفته شده است که آپدیت بزرگتری قرار است بعدها رخ دهد که احتمال میدهیم در هالووین این اتفاق بیافتد.
  • این عکس از یکی ویدیو برداشته شده است که ویدیوی مورد نظر بعد از مدتی که به اشتراک گذاشته شده بود از صفحه مورد نظر پاک شد ولی عکس های قسمت های مختلف ویدیو در حال به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی ست.
  • احتمالا سوپرسل دلیلی برای انتشار این ویدیوی و این جزئیات نداشته است و از انتشار آن صرف نظر کرده است و یا شاید هم میخواسته به عنوان یک سوپرایز در آپدیت بعدی از آن رونمایی کند.

نظرات (۰)
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلش اف کلنز

مرجع بازی کلش اف کلنز-آموزش بازی کلش اف کلنز-هک کلش اف کلنز

پيشنهاد سردبير

نويسندگان

پربحث ترين ها

پيوندها

دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های عروسی شاد آهنگ بندری شاد آهنگ های شاد کردی دانلود آهنگ شاد مازندرانی دانلود آهنگهای خارجی دانلود آهنگ ترکیه ای شاد دانلود آهنگ زنگ موبایل رینگتون آهنگ عربی شاد ریمیکس