۰

غول-جاینت (Giant)

 غول-جاینت Giant

غول

غول ها نیروهایی قوی هیکل و بزرگ هستند که توانایی وارد کردن خسارتی بزرگ را به سازه های دشمن دارا هستند. اما با توجه به فضایی که برای تمرین و تشکیل خود اشغال می کنند برتری این خصلت شان بسیار کم رنگ می شود!
اولویت غول ها سازه های دفاعی دشمن است.با توجه به سلامتی بالای جسمانی معمولا کاربران از آنها به عنوان اولین نیرو ها جهت هجوم به قبیله ی دشمن استفاده می کنند تا علاوه بر تسریع امر نابود سازی سازه های دفاعی دشمن به نوعی از نیرو های ضعیف تر حمایت کنند.

استراتژی هجومی:

  • پر کردن اردوگاه با ترکیب غول ها و کمانداران یک استراتژی ایده آل است . آنها با هم می توانند به راحتی بیس دشمن را با خاک یکسان کنند. در حالی که آرچر ها در حال نابودی سازه های رقیب هستند غول ها را برای نابود سازی برج های دفاعی حریف بفرستید.
  • در ابتدای حمله چند غول را در نزدیکی خمپاره انداز ها و برج های جادوگر بفرستید. به محض اینکه خمپاره انداز ها شروع به آسیب رسانی به غول ها کردند تعداد قابل نیازی دیوار شکن را برای حمایت از غول ها بفرستید تا بتوانند از دیوار ها رد شده و کار خمپاره انداز ها را یکسره کنند. به محض اینکه ماموریت غول ها به اتمام رسید ( انهدام خمپاره انداز ها و برج های جادوگر) نیرو های ضعیف تر از لحاظ جسمانی همانند جن ها و آرچر ها را به میدان نبرد بفرستید. غول ها سلامتی بالایی دارند اما بسیار کند حرکت می کنند و همین نقطه ی ضعف آنها باعث کاهش قدرت هجومی آنها می شود به همین دلیل بهتر است غول ها به طور گروهی رها شوند و برای پشتیبانی شان از " فرشته ی شفا دهنده " استفاده شود.
  • البته باید توجه داشت که شفا دهنده در مقابل ضد هوایی های حریف بسیار آسیب پذیر است اگر چند عنصر دفاعی رقیب در نزدیکی همدیگر قرار گرفته باشند ، به طوری که همزمان توانند به سمت غول ها شلیک کنند به راحتی می توانند غول ها را از پای در بیاورند.در مجموع غول ها به دلیل سلامتی بالاتری که دارند نیرو های انحرافی بهتری نسبت به بربر ها هستند .

استراتژی دفاعی:

  • با توجه به توضیحاتی که در مورد خصوصیات هجومی شان گفته شد ، حرکت غول های دشمن قابل پیش بینی خواهد بود!تله های فنری را در مکان هایی قرار دهید که به نظرتان دشمن غول هایش را از آن ناحیه خواهد فرستاد!
  • با توجه به قدرت و سلامتی بالا، غول ها نیرو هایی محبوب برای قلعه هستند زیرا بر خلاف کمانداران و بربر ها با طلسم رعد رقیب به یکباره از بین نمی روند! از طرفی نابودی آنها زمان بیشتری را از حریف می گیرد. با این حال مشکل اصلی استفاده ی آنها به عنوان سربازان قلعه برای دفاع این است که هر غول پنج فضای قلعه را اشغال می کند.
  • اگر سربازان حریف آنقدر قوی باشند که بتوانند با یک ضربه ،غول را از پای در بیاورند بهتر است به جای هر یک غول، پنج بربر را در قلعه داشت. این امر باعث می شود نیرو های حریف برای از بین بردن پنج بربر مجبور باشند پنج بار ضربه بزنند.
تفاوت های ارتقاء:
  • سطح سوم : بازو بند مشکی بر روی هر دو بازو ، و پنجه های فلزی
  • سطح پنجم: تغییر رنگ بازو بند و پنجه ها از تیره به طلایی
  • سطح ششم: در این سطح قول کمی بزرگتر می شود ، ریش هایش بلند می شوند و بازو بند و پنجه هایش آهنی و تیره رنگ می شوند.
  • سطح هفتم : قسمتی از جلیقه آن طلایی رنگ و آهنی می شود و ریشش نارنجی پررنگ می شود.
نکات تکمیلی:
  • زمانی که که روی اردوگاه اشاره کنید غول مشتهایش را به هم زده و چند بار دستانش را به جلو و سینه ی خود حرکت می دهد.
  • با توجه به بالاترین سطح کمپ قابل دستیابی ، حداکثر می توان 48 غول را در اختیار داشت (به اضافه ی جای خالی قلعه که حداکثر 7 غول را در خود جای می دهد که در مجموع 55 غول می شود)
  • بالاترین سطح غول( سطح ششم) توانایی ایجاد خسارت 43 در ثانیه را دارد که با توجه به فضای 5 تایی که هر غول در سرباز خانه اشغال می کند 8.6 خسارت در هر ثانیه به سازه های دشمن وارد می کند ، این در حالی است که کماندار سطح اول در هر ثانیه قدرت تخریبی 7 دارد و هر بربر سطح اول 8 !

خصوصیات غول  :

  •  هدف مورد علاقه : ساختمان های دفاعی دشمن
  •  نوع حمله : مُشت زدن
  •  میزان اشغال فضا : ۵ اسلات
  •  مدت زمان آموزش (ساخت) : ۲ دقیقه
  •  سرعت حرکت : ۱۲
  •  سرعت حمله : ۲ ثانیه
  •  سطح پادگانِ (Barrack) مورد نیاز :۳
  • بُرد : ۱ واحد

مشخصات

نظرات (۰)
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
کلش اف کلنز

مرجع بازی کلش اف کلنز
...................................................
...Coming Soon

نويسندگان

پيوندها