<
۱

راهنما از بین بردن اژدهای داخل کلن کستل

 اموزش بازی کلش اف کلنز استراتژی های حمله و دفاع

برای از بین بردن اژدها (Dragon) داخل قلعه کلن چه کاری انجام دهیم؟

شاید بسیاری از مواقع برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چگونه باید اژدهای داخل کلن کستل رو با کم ترین هدر رفت نیرو از بین برد !
خوب برای رسیدن به جواب با ما در این آموزش همراه باشید

اژدها را از قلعه بیرون بکشید

این کار مهمترین مرحله است. اژدها به دلیل آنکه بزرگ است جای زیادی را اشغال می کند و در قلعه کلن فقط می توان یک اژدها قرار داد. در جنگ قبایل شما می توانید شعاع آزاد شدن سربازان قلعه کلن را مشاهده کنید.

در این مورد خمپاره انداز (Mortar) را برای خالی کردن قلعه کلن در سمت چپ انتخاب کنید. در آنجا یک دیوار وجود دارد که با استفاده از یک گراز سوار (Hog Rider) که می تواند از روی دیوار بپرد می توانید اژدها را از قلعه به بیرون بکشید.

کشیدن دراگون به کنار های نقشه:

در مرحله ی بعدی باید دقت داشته باشید که آن را در نزدیکی سایر ساختار های دفاعی از بین نبرید چون برای از بین بردن خود اژدها کار سختی را در پیش دارید و سعی کنید آن را به گوشه نقشه کشیده و با استفاده ار کماندار (Archer) از بین ببرید.

در اینجا فقط ۵ کماندار به بازی بفرستید تا اژدها را به گوشه بازی بکشد و آنها را از بین ببرد.

از بین بردن اژدهای قلعه کلن

سربازان دفاعی قابل قلعه به نزدیک ترین سرباز حمله می کند پس بهتر است که آنها را با بعی از سربازان معطل کنید.

بزرگترین اشتباه این است که برای مشغول کردن اژدها از غول (Giant) استفاده می شود چون:

۱- اژدها به یک سرباز آسیب نمی رساند بلکه به یک منطقه آسیب وارد می کند پس بهتر است از چند سرباز در اطراف آن استفاده کنید.

۲- اژدها خیلی کند ولی بسیار قوی حمله می کند.

به عبارت دیگر یک غول نمی تواند در مقابل اژدها دفاع کند و به راحتی از بین می رود. برای این کار از ۶ تا ۸ تیرانداز استفاده کنید. با توجه به سرعت حمله ی اژدها که ۱۰۵ ثانیه بین هر حمله است می توانید اژدها را ۹ تا ۱۲ ثانیه مشغول کنید.

توجه داشته باشید که سربازان را در دور تا دور اژدها قرار دهید در غیر این صورت به راحتی سربازان شما را از بین می برد.

یک اژدها از سلامتی بین ۱۹۰۰ تا ۲۷۰۰ برخوردار است که در زمانی حدود ۱۰ ثانیه با استفاده از دو یا سه جادوگر (Wizard) با توجه به سطح آنها می توان آن را از بین برد.

جادوگران را در پشت تیراندازان قرار دهید که در این صورت اژدها نمیتواند به آنها حمله کند و به راحتی می توانند اژدها را از بین ببرند. باری از بین بردن اژدها ۲۰ تا ۲۵ سرباز در سرباز خانه باید آماده کنید و از سایر سربازان خد برای از بین بردن سایر ساختار های حریف استفاده کنید.

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلش اف کلنز

مرجع بازی کلش اف کلنز-آموزش بازی کلش اف کلنز-هک کلش اف کلنز

پيشنهاد سردبير

نويسندگان

پربحث ترين ها

پيوندها

دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های عروسی شاد آهنگ بندری شاد آهنگ های شاد کردی دانلود آهنگ شاد مازندرانی دانلود آهنگهای خارجی دانلود آهنگ ترکیه ای شاد دانلود آهنگ زنگ موبایل رینگتون آهنگ عربی شاد ریمیکس