<
۰

آپدیت سپتامبر ۲۰۱۵ کلش آف کلنز

 اخبار کلش اف کلنز

خوب به زمان آپدیت سپتامبر ۲۰۱۵ کلش آف کلنز نزدیک شدیم و کم کم داریم میرسیم به زمان آپدیت شدن بازی کلش آف کلنز و ویژگی های جدیدی که میتواند بازی را دوباره به حرکت در بیاورد و جذاب باشد چون زمانش درست رسیده است.

  • هنوز اطلاعات زیادی از آپدیت منتشر نشده است ولی میتوانیم منتظر باشیم تا آپدیت هایی در قسمت های مختلف بازی رخ دهد از قسمت هایی مثل اسپل ها گرفته تا نیروی جدید و یا آپدیت در نحوه ی چیدمان و نحوه ی نمایش بازی و یا حتی نحوه ی گیم پلی بازی که میتواند بسیار مفید باشد برای بازی کلش آف کلنز در سپتامبر ۲۰۱۵٫
  • شاید خیلی هایتان متوجه شده باشید اخیرا هواداران بازی کلش آف کلنز در ایران ریزش بسیاری کرده است و از گوشه کنار میتوان آن را مشاهده کرد ولی آیا فکر کرده اید تمام دنیا هم مثل ایران دچار ریزش شده است؟
  • مطمئنا این چنین نیست و باید منتظر بود و دید تا چه زمانی سوپرسل بازی محبوبش را ادامه خواهد داد و همانطور که ما دیده ایم سوپرسل برنامه زمانی بلند مدتی را در پیش رو دارد چرا که اگر توجه کرده باشید و ریز بین باشید در قسمت نیروها و هیرو ها ما هنوز چند گزینه ی به زودی (coming soon) داریم که هنوز جای خالی اش پر نشده است.
  • پیش نمایش های بازی کلش آف کلنز و خبرهایی که سوپرسل برای هواداران بازی منتشر میکند همیشه و همیشه باعث شده اند که ما منتظر یک رویداد بزرگ باشیم.
  • البته سوپرسل در خبرهایش ادعا کرده است آپدیت بزرگ تری در زمان clash con رخ خواهد داد و اگر توجه کرده باشید clash con یک رویداد بود برای گردهمایی بزرگان کلش آف کلنز تا در کنار هم به رقابت های سخت و نفس گیر بپردازند.
  • یک احتمالی که میدهیم این است که بخش طلسم ها دارای تغییراتی شود زیرا هم اسپل های جدیدی معرفی شده است و هم نیاز به کمی تغییرات دارد و هم اینکه احتمال می دهیم شاید زمان ساخت سرباز و قیمت آموزش آن ها کمی دچار تغییر شود.
  • احتمالی که ما می دهیم این است که بازی در طی دو روز آینده به حالت maintenance break برود و بعد از آن آپدیت بازی شروع شود.

نظرات (۰)
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلش اف کلنز

مرجع بازی کلش اف کلنز-آموزش بازی کلش اف کلنز-هک کلش اف کلنز

پيشنهاد سردبير

نويسندگان

پربحث ترين ها

پيوندها

دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های عروسی شاد آهنگ بندری شاد آهنگ های شاد کردی دانلود آهنگ شاد مازندرانی دانلود آهنگهای خارجی دانلود آهنگ ترکیه ای شاد دانلود آهنگ زنگ موبایل رینگتون آهنگ عربی شاد ریمیکس