<
۱

آپدیت اکتبر ۲۰۱۵ کلش آف کلنز در راه است؟

 اخبار کلش اف کلنز

آپدیت اکتبر ۲۰۱۵ کلش آف کلنز در راه است؟


آپدیت اکتبر ۲۰۱۵ کلش آف کلنز

در این مطلب با شما هستیم و آپدیت اکتبر ۲۰۱۵ کلش آف کلنز را برای شما کمی توضیح خواهیم داد در رابطه با آن اطلاعاتی کسب کنیم و اینکه میدانید که هر ساله کلش آف کلنز و شرکت بزرگ سوپرسل با ارائه ی آپدیت بزرگی در تاریخ هالووین به کلی روند بازی را تغییر میدهد.

همانطور که میدانید سوپرسل به آوردن تاون هال جدید اصلا تمایلی ندارد و سعی میکند در حد ممکن اصلا دستی به تاون هال ها نزند و آپدیتی را برای آن ها به بازی تحمیل نکند زیرا با آمدن هر تاون هال جدید باید تغییرات بسیاری در بازی اعمال شود.

به طور مثال با اوردن تاون هال جدید باید دیوارها بیشتر و به طبع آن ساختمان های دیگری نیز به بازی اضافه شود و با اضافه شدن ساختمان های جدید باید قهرمان ها و سربازان نیز دستخوش تغییر شوند.

و اگر این روند ادامه پیدا کند ممکن است بسیاری از بازیکنان از بازی دلزده شوند زیرا رسیدن به تاون هال های بالاتر نیازمند تلاش بسیار است و اگر نظر خود بنده را بپرسید خواهم گفت اضافه شدن تاون هال ۱۰ به بازی هم یک ریسک بسیار بزرگ برای سوپرسل و بازی کلش آف کلنز است.

بررسی تغییراتی که ممکن است اعمال شود در بازی :

  • تاون هال جدید با سطح ۱۱در بازی کلش آف کلنز
همانطور که قبلا هم ذکر شده بود اضافه شدن تاون هال جدید میتواند بازیکنانی که به سطح مکس رسیده اند و بازی را رها کرده اند دوباره به بازی کردن تشویق کنند و تعداد پلیرها را به شدت افزایش دهد زیرا بازیکنان مدت زیادی ست که منتظر امدن تاون هال جدید هستند و ممکن است این شایعه که تاون هال ۱۱ رونمایی میشود به حقیقت بپیوندد زیرا در آپدیت قبلی بازی دیوارهای سطح ۱۰ تاون هال کمی تغییر داشت.
  • آمدن و رونمایی از قهرمان جدید در بازی کلش آف کلنز

هماطنور که مدت زیادی ست بازیکنان فقط از دو قهرمان باربارین کینگ و آرچر کویین استفاده میکنند بالاخره ما نیاز میبینیم که سوپرسل دست به سنت شکنی بزند و قهرمان جدیدی را به بازی اضافه کند. همچنین اضافه شدن نیروی جدید نیز میتواند هیجان بازی را دو چندان نماید.

  • اضافه شدن مراحل روزانه و انجام کوئیست هایی برای دریافت جوایز

کوست های روزانه و انجام دادن مراحلی برای به دست آوردن جوایز مدت هاست که بازیکنان را مشغول شایعه سازی در این باره کرده است که ممکن است بتواند در آپدیت بزرگ اکتبر ۲۰۱۵ کلش آف کلنز از آن رونمایی شود.

  • همکاری بین کلن ها در کلن وار و ایجاد لیگ و تورنومنت جدید

و بالاخره بهترین ویژگی که ممکن است به بازی اضافه شود ویژگی همکاری بین کلن ها در کلن وار است که برخلاف کلن وار های قبل که بازیکنان در یک کلن میتوانستند با یکدیگر همکاری نمایند اینبار میتوانند با کلن های دیگر همکاری کرده و بازی را به نفع خود به پایان برسانند. این ویزگی میتواند جان تازه ای به بخش کلن وار بدهد.

نظرات (۱)

    • پاسخ:

      2 ابان قرار بود بیاد ما هم منتظریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلش اف کلنز

مرجع بازی کلش اف کلنز-آموزش بازی کلش اف کلنز-هک کلش اف کلنز

پيشنهاد سردبير

نويسندگان

پربحث ترين ها

پيوندها

دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های عروسی شاد آهنگ بندری شاد آهنگ های شاد کردی دانلود آهنگ شاد مازندرانی دانلود آهنگهای خارجی دانلود آهنگ ترکیه ای شاد دانلود آهنگ زنگ موبایل رینگتون آهنگ عربی شاد ریمیکس